Followers

Friday, March 11, 2011

today is my birthday!!!!!!

          Assalamualaikum semua....mode hari nih happy and ceria. Maybe sebab hari nih birthday saya yang ke 27 kot (tak syak lagi hokey).

Happy birthday to me,
Happy birthday to me,
Happy birthday, happy birthday,
Happy birthday to me (sambil nyanyi lagu birthday)..hehehehe...maceh, maceh.

          Umur dah makin meningkat. So kena la jadi matang (bak kata mama). Pg td ada seorang kawan tanya bila nak kawin..APA? KAWINNN? wahhh..soalan cepu cemas dan sangat cemas. silap ari bulan boleh masuk wad kecemasan. hikhikhik. Actly ni 1st year saya sambut birthday sorang2 tanpa 'boyfriend'. No mo diner, no more present and no more wishes..tp tak apa. Saya tetap happy dan bahagia gak kerana saya ada MAMA & ABAH serta FAMILY dan KAWAN-KAWAN yang sentiasa di hati.

          Berbalik kepada citer KAWIN tu (perkataan kawin terpaksa di besarkan kerana faktor umur), ntah la..apa ek nak ckp? haaaa...baru ingt. td terlupa jap sebab terpandang muka bos yang cumil. KAWIN, KAWIN, KAWIN.....ermmmm..semua org tertanya-tanya bila saya nak KAWIN. Tp macam mana nak KAWIN kalau tak ada boyfriend (dgn kata ganti nama Teman Lelaki Istimewa). So far saya cukup bahagia dengan life saya sekarang coz tak perlu nak pikir tentang "DIA". No more sakit kepala sebab nak pikir  "dia buat apa", "dia kuar dgn sapa", bla bla bla...Insa'allah kalau ada jodoh, KAWIN la saya satu hari nanti. Saya serahkan segala-galanya kepada ALLAH. kerana dia lebih mengetahui apa yang terbaik untuk saya.

2 comments:

  1. Happy besday bebeh..
    seronok jadi kawan kamu :-)

    Semoga dipanjangkan umur..
    Dimurahkan rezeki..
    Cepat2 'belaki'..
    Amiiiiiiiiinnnnnn..

    ReplyDelete
  2. tq for ur wishes...semoga persahabatan kt berpanjangan hingga ke akhir hayat..amin

    ReplyDelete