Followers

Friday, April 5, 2013

salam semua..

dah lama tak update. bz cket ah geng..tapi tak pe..aku ada santapan mata utk korang..tgk je la eh?




 
gambar-gambar kat atas tu ms aku g lunch dgn BFF kat Bumbu Desa Alamanda..aku tak bapa suka masakan dia..biasa la..aku kan feeling mat saleh. mana mkn makanan mcm tu..hihihii...







yang ni lak roti sedap yang aku beli kat pasar malam putrajaya..kat tempat lain aku tak pasti la ada ke tak jual tp kat putrajaya ada la..setiap jumaat dan selasa aku pasti beli roti ni..pakcik yang jual roti ni ada kerlazz kau jah..siap speaking london lagi gtu..roti nye sgt lembut dan sedap..buatan org melayu..i loikeee...





ni lak bihum singapore. makan kat padi sambil lepak-lepak dgn adik aku last friday nite gtu...hahah..






 
 
yang ni last sunday..teman cousin aku g beli barang kat IKEA. perkara wajib bila sampai IKEA mesti la makan meatball kan? ada menu agak baru. tak tau la baru ke atau aku je yang ketinggalan..sosej tu panjang tp tak sedap sgt. geli lak aku nak mkn..
 
 
sekian saja penceritaan saya..aku dah takde idea nak tulis..bye





2 comments:

  1. makk aii sosej ituuuu sangat panjang hokay..wow beshnyee...IKEA rajin jugek akk g..tapi tak pernah mamam meatball..Kompem ke sedap?...comel kann

    ReplyDelete
    Replies
    1. sumpah sgt sedap kak..rasa mcm nak g hari2..sy kalau g mesti amk yg 20 bijik..dasar tamak..hahahaha

      Delete