Followers

Thursday, August 22, 2013

HASIL SENTUHAN JARI KAK DIVA

maira
 
 

woww...ada gaya awek k-pop tak?
melihatkan pic ni aku merasa bangga dan sangat teruja coz aku rasa aku SANGAT CANTIK...auwww..tp korang jangan terpedaya okeh. hahaha
 
 


 my beloved kakak ipar..bibir dah macam zila bakarin
 
 
 
 
 

my little kibo. dah macam kartun aku tengok nye
 
 

wowww...handsome nye abang aku. berseri-seri..untuk keterangan lanjut mengenai produk kak diva, pm me oke? (hahaha...acah je)
 
 
 
 

my super mama...hilang kedutan kecuali di dahi. hahaha..mata pun big eyes gteww
 
 
 
 
motip utama penyebaran pic di atas ialah.....sebenarnya kak diva dah ada hobi baru sekarang ni iaitu hobi mengedit pic menjadikan muka yang hodoh berminyak dan legam menjadi putih berseri dan cantik gteww..hahaha...ni semua gara-gara cousin kak diva la. masa cuti raya ari tu dia dok ajar kak diva guna application perfect 365 kat telepon. dengan adanya perfect 365, anda tak perlu risau lagi dan tak perlu membazir duit nak beli alat make up and rawatan muka. hanya dengan menggunakan aplikasi perfect 365 anda akan menjadi sangat gojes. kalau nak kelihatan seperti awek k-pop pun boleh..semua nye di hujung jari. sebenarnya aplikasi tu dah lama. mayb korang dah bosan gunakan? tapi biasa la..kak diva kan buta it cket dan selalu ketinggalan. orang dah tak pakai aplikasi tu aku baru nak terkial kial belajar guna...ahkak fedulik apa. janji aku boleh edit muka sendiri jadi lebih gojess..kepada mata keranjang dan hidung belang, padan muka ko tertipu dengan pic aku. hahahaha..
 
 
korang boleh tengok pic2 kak atas tu, betapa cantik menarik kau memang dabomm la. nak2 pic abang kak gojes tu..muka asal penuh parut jerawat dan berminyak. tp setelah d edit, wowww..merlotopss..ni kalau abang aku post pic ni kat fb, mau ramai gf cair neh..kihkihkih...muka kak diva yang tembam pun dah jadi runcing..kau hado? hidung yang kemek macam kak diva pun boleh dimancung kan..teruja tak? hehehe... kak diva rasa la kan, mesti gambar model produk kecantikan tu bnyk guna teknik pengeditan kan? yea la...tak kan mulus gtu sangat kan? wallahuallam..lantak la. janji kak diva rasa sangat gojes dengan gambor sendiri..hahahah

No comments:

Post a Comment