Followers

Tuesday, December 31, 2013

31 December 2013

assalamualaikum and happy Tuesday u olls...

Hari ni merupakan hari terakhir untuk tahun 2013 dan merupakan hari terakhir untuk aku kerja bagi tahun 2013. wowww..tak sangka lg satu hari umur aku akan msk 3 series..gilerr??? umur dah nak msk 30 tp blom kawin lagi? ini bermakna aku dah berjaya memegang status ANDARTU atau kata ganti nama nye anak dara tua...amazing sangattt...hehehe..

Walaupun dah nak masuk 30, tapi aku tak rasa pun aku ni tua. Rasa mcm umur 23 jer..ekekekek (giler tak sedor diri ke hapa).aku tak de pun sentap2 orang nak panggil aku ANDARTU. asakan aku bahagia sudah..kalau kawin tp menyusahkan pun tarak guna kan? itu pendapat masing2 la. hehehe..

Alhamdulillah bersyukur sangat dapat hidup sampai umur 30. Semoga tuhan panjang kan lagi umur aku. Maklum la, dosa nye banyak. hahaha..nasib baik aku sedar akan dosa yg banyak kan? eh eh..tetiba rasa seram lak bila cite psl dosa ni. hehehe..tak payah la cite pasal dosa. kt cite pasal lain yea?

Actly aku tak sabar sangat nak menginjak ke tahun 2014...erkkk??? kenapa ek? owh lupa lak aku nak gtau korang. actly dah lama aku takde azam bial tahun baru. kadang2 tu bila dah nak akhir tahun baru aku ada azam..mcm bodoh je...mcm bangang je...boleh thn gak kesengalan aku yea? hehehe...aku bukan apa, tak nak berazam nt kecewa. cukup la kukirimkan doa di angin lalu..heheheh..terjiwang lak.

Yezzz....aku memang sangat teruja gilas babas nak move on ke 2014. sebab nye??? ada la...tungguuuuu...bila sampai masa nt aku cite okeh? bye...

HAPPY NEW YEAR DARLING2 MANIS...peaceeee

No comments:

Post a Comment