Followers

Friday, December 20, 2013

Salam Jumaat

Assalamualaikum readers..wahh..sopan gtu. maklum la, pakai dress ala2 jubbah gtu so kena la sopan santun. ekekek...hari ni takda topic hangat nak bincang. eh?? aku rasa mmg aku ni sentiasa takde topic hangat je nak bincang kan? bnyk Nye merapu je. hehehe..lantak la. dlm blog tak payah beriya sgt serious ya dop? biasa2 je. cite je apa yg korang suka. lantak apa org nak kata.

Skrg ni aku tengah bz uruskan bisnes travel agen. Alhamdulillah, rezeki sentiasa ada. Dan diharap rezeki tidak putus2 la yea. hehehe..amin. Rezeki ada di mana2 je. Cuma kt kena rajin berusaha. Alhamdulillah aku bersyukur sebab tuhan jadikan aku seorang yg rajin. ekekek..(angkat bakul sendiri). kalau korang tgk background fmly belah ayah aku, dorang ni jenis pemalas cket. dan sedikit sebanyak penyakit itu ada berjangkit kat adik lelaki aku. Penyakit malas keja tapi nak bergaya and mewah2..acanerr tu?

Dan aku sangat2 bersyukur sebab aku takda penyakit tu. Mayb sebab aku lepas SPM dah hidup berdikari sedikit sebanyak memberikan kesan dalam hidup aku. ecehcehceh..Aku ni jenis yang dari kecik kalau aku nak sesuatu, aku mesti dapat. So aku akan berusaha bersungguh2 untuk dapat apa yang aku nak. Lagi pun aku ni jenis yang tak suka dok diam. Aku lebih suka bekerja dan buat apa saja yang boleh mendatangkan hasil. Bila aku dok umah je weekend, mmg aku rasa bosan giler..Tapi aku jenis yang malas nak kuar hang out gtu. Bagi aku, masa itu sangat bernilai. Satu minit bagi aku sangat berharga. Sebabtu la walaupun aku duduk tgk tv, tp otak aku tetap fikir itu ini. Aku cenderung kearah bisness. So setiap masa otak aku fikir bisness, bisness dan bisness. hehehehee

 Dan skrg ni utk pengetahuan uolls, I dah upgrade service. dulu takde meet and greet kan? skrg dah ada meet and greet service dan transportation. kalau korang nak sewa kereta untuk pusing2 Putrajaya, Kuala Lumpur dan Genting Highland, col je I tau. Kami akan hantar dan bwk anda pusing. Jenis kenderaan ialah Hyundai Starex. Wowwww..mewah gtu uolls...pada kenderaan kami takda tepek2 teksi okies? so kalau korang sewa untuk ke Genting Higland, nt driver kami akan hantar. korang just duduk diam2 dan arahkan driver untuk bwk g mana je. Pastu jgn lupa bayorrr..hahaha. Kerlazz ko jah. So kalau nak sewa tu ringan2 kan tangan untuk hubungi I d talian 019-3992697 okies...

No comments:

Post a Comment