Followers

Tuesday, February 18, 2014

BFF KE AUSTRALIA

Hello uolls.. dah lama rasanya  tak main tiap-taip ni. Maklum la wanita bekerjaya seperti diri ku ini, sentiasa tiada masa..hahaha..stoppp..tiada masa ke malas? hehehe..aku lebih suka membaca je dari menulis. Punya la pemalas katanya.

Sejak aku bertukar unit ni, masa aku lebih banyak kat luar dari di opis. Nampak nau bos benci aku kan? Sebab tu selalu hantar aku keluar..ekekkee..gurau je bos. jangan maree..

Ok hari ni aku nak up entry pasal BFF aku ni iaitu Faiza. Dia dapat sambung master kat University Of Adelaide...hebat yea ko beb? Aku gak la yg dok kat sini je. Setia menemani bos aku. eheheheh..Sebenarnya aku pun teringin nak sambung tapi tu la, aku malas nak study. Stakat g kelas takpe. Aku suka je sebab aku suka melawa kat kelas. Hahahaha..masa time belajar dulu pun aku bukan gi belajar sangat. tapi gi melawa dengan kawan-kawan. Tu la salah satu sebab pointer tak gempak. Sekadar cukup makan je. hahahaha...

Back to the story, last friday aku pergi la hantar si Faiza ni kat airport. Maklum la, BFF aku nak ke obersea katanya. Aku sampai KLIA pkl 7.30 nasib time tu tengah cuti so tak payah la terkejar nak solat bagai. Tapi sana ada je surau. So tak payah risau ok? Then lepas Faiza solat, kt orang pun dok la lepak-lepak sambil aku bagi kata semangat pada dia. ecehcehceh..Macam la aku ni hebat sangat kan? hahaha..

Bila time nak departure tu, mcm biasa la kan? Salam-salam mintak maaf pastu pelok-pelok..tetiba aku lak berdrama kat situ. hahaha..mak nangis okeh...hilang macho i. heheheh..malu ai depan famly dia. Sebenarnya aku nangis sebab happy dia dapat tunaikan impian kt orang. Memang kt org bercita-cita nak gi belajar kat obersea. Tapi nampak nye dia je yg gi. Aku gi jalan-jalan je kot. hahaha..(Aku ni dah malas nak study). Pastu dia lak gelak-gelak kan aku. Kuang ajor betul pompuan tu. Malu i okies..hahaha..Tapi tu la, bila dia dah g sana, terasa macam jauh je. Sedih pun ada. Takpe, Faiza mu tunggu aku datang deh?

Dah malas nak taip. Korang tengok je la photo-photo perpisahan weolls okies...

dari kiri mak (faiza mother's), faiza (my bff), nasha aziz (aku la tuewww..hahaha), muni (my sister)












yea..yea..aku tau korang dok kutuk aku kan? cakap aku macam orang tua la, selekeh la..hello..time ni baru balik keja mmg aku selekeh and serabai ala-ala makcik karipap okeh. hahahaha..

bye.....


No comments:

Post a Comment