Followers

Tuesday, March 4, 2014

NO POINT


hey uolls..saja je iolls menghupdate blog ni. Walaupun takdak isi yang berguna tapi iolls tetap nak hupdate. Maklumla, pagi-pagi hari lagi aku dah melantak nasik. Nasik sangat bermakna dalam hidup ku. Dulu aku boleh je tak makan nasi berhari-hari. Kadang-kadang berminggu pun takpe. Sebab aku tak gemar sangat nasik. Aku lebih cenderung makan pasta or roti. Ai is Minah Saleh gteuww...Tapi sejak dah berumur ni hidup aku dah berubah (ecehhh..skema gilas ayat) aku lebih suka makan nasi. Adakala nya aku makan nasik sampai 3 kali sehari. Hebat tak aku? Dan kini aku sedang membesar bagaikan juara (sangat poyo)...sehari aku tak makan nasik boleh buat aku rasa nak pitam dan giler. Semua organ dalam aku tak berfungsi..hahahaa..lempang baru tau. Tu je aku nak cite. i love nasik..ekekeke

**tak sabar nak tgu bulan Disember..yihuuu

No comments:

Post a Comment