Followers

Monday, June 24, 2013

MONDAY BLUES


hari isnin semua orang rasa malas nak keja kan? aku pun malas gak. nak2 bila malam tak boleh tido coz ahad siang tu aku dah bantai tido mcm orang pengsan gtu. hahahaha...pastu umah baru aku ni punya la banyak nyamok. dah macam diternak lak. menjadi-jadi. padahal aku dah ridsect kan bilik tu. spray punya la banyak tapi nyamok idak gak mati. elak aku lak yang mati. huhuhu...

ok, apa yang aku nak cite ni sebenar nya, aku cuba untuk kawal emosi aku sekarang. tak nak dah marah and sakit2 hati. tpppppp.....tu la, selagi kt bekerja dengan manusia ni, mesti akan ada perasaan tu. pagi2 dah buat aku sakit ati..hoiiiiii....oiiii...aku tau la kan keja aku. tak payah nak ajar aku. ko bukan nye tau pun. tp kecoh je lebih. sakit ati aku. huhh..tu je yang nak habaq. nt sat lagi kalau aku rajin, aku story aktiviti weekend aku yeahhh...babaiiii

1 comment:

  1. Yess kesabaran perlu di ajar pada diri beliau tu yang suka nak memerintah..betui tak?
    Dah pangkat tinggi nampak aje die betui. Tapi tu laa len laa kalau kita bekerja sendiri dan kita bOss kann. So utk adik akak saboooo bebanyak ek.

    ReplyDelete