Followers

Friday, June 21, 2013

ULSER


pernah tak dengar perkataan ulser? tau tak apa itu ulser? kalau tak tau, google okeh. malas aku nak bg definisi bagai..maklumla aku ni kan manusia paling rjain skali dalam dunia cyber nih. kalau boleh blog ni automatik taip kan best. maknanya aku dok je dpn pc pastu pk cite apa then tetiba ayat2 tu kuar kat skrin...errrr...verangan sangat kan? apa yang aku nak cite ni ialah.....hari ni genap seminggu aku kena ulser berkembar okeh..sebelom ni ulser biasa je seketul sorang2 dia dlm mulut aku. tp kali ni mayb dia sunyi, so dia ajak kawan dia skali bercuti dalam mulut aku nih. adoooiiii..sakit okeh..azab bagai. dah la besar. dua biji lak tu. pastu aku nak mkn macam mana? mmg kurus la aku jawab nye..tp bulu mata je kot..hahahaha...dah tu aku terpaksa la jadi ayu dan sopan santun. takleh nak cakap. takleh nak gelak..duduk diam2 kat tempat aku mcm orang bisu..huhuhu...takpe la..mak redho nyahhh..

3 comments:

  1. Ibu sis bgtau..kalau ulser yang baru nak menjadi tu sapukan dengan kepala batang mancis. mancis kan ada belerang. So bila sapu ada rsa pedih sakit sedap. Insya allah baik. Takpun sapu butter yg ada tepi meja tuu..kui2...

    ReplyDelete
  2. Boleh pulak ulser datang bawak rombongan....ooooo tidakk...nak cepat baik Miss Diva (MD) letak garam or makan tom yam pedas dan panas....mmg menggelupur sekejap..but lepas tu....legaa....hopefully MD cepat² sembuh..weekend dah datang ni....nak kena g makan best² b4 pose...

    ReplyDelete
  3. tq sis adams ayens and sis norey sebab bg petua itu..adoii haii sakit tu nak letak garam. nak gosok gigi pun nangis..ni kan pulak nak letak garam..huarghahaha...

    eh, xracun ke letak beleran tu sis adams? karang mati keracunan lak..ekekekeke

    ReplyDelete