Followers

Thursday, June 20, 2013

TQ FOLLOWER


Wahh..tajuk entry mau gempak aje..ada ke follower? hahaha...aku sebenarnya tak pasti ada ke tak orang baca blog aku ni. sebab nye aku sedar diri. blog aku mmg tak menarik. maklumla..aku ni kan pemalas. so aku malas nak update. hahahaa..tp yang aku pasti dan yakin, sebab aku tau ada sorang kakak ni suka baca blog aku. hakhakhak..makasihhhh kakaq...kakak ni sangat rileks je..low profile walaupun orang kaya, dia tak berlagak. baik je. mula2 aku kenal dia, aku ingt dia lemah lembut..tp skali..perghhh..brutal gak kakak nih..apa2 pun dengan rendah hati saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada kak raihan sebab sudi baca blog sy, dan sudi menjadi peminat setia blog sy...hekhekhek...

1 comment:

  1. Takut nak komen.hahahhaa...btw sokongan kepada kawan² sentiasa mengiringi time susah dan senang. orang akan sentiasa berbicara tentang orang lain..tetapi positifkan dengan percakapan orang itu tanda sayangkan kita..tanda Allah menguji dan ingin memberi hikmahNYA kepada kita...

    ReplyDelete