Followers

Monday, June 3, 2013

RUMAH MANIS RUMAH

hey guys..hari ni ada mood nak berblog so pepagi aku dah menaip nih...huhuhu..actly banyak sangat benda nak share dgn korang tp kerana penyakit kemalasan aku melebihi segala-galanya, so aku rasa nanti ah dulu...so bila dah nanti- nanti ni, jawab nye memang takde la kan? huhuhu...
sampai kadang-kadang tu aku dah lupa benda yang nak dicerita kan...huhuhu....dah dua malam aku tido di rumah baru...oppss lupa..untuk makluman u guys, i dah pindah ke putra perdana..saja berubah angin. 6 tahun duk putrajaya tak ada perubahan pun, so terasa nak amik angin di tempat lain lak. so far ok je dok sana..i suka. dekat dengan semua tempat. ada tesco, big, ioi mall dan nak ke putrajaya pun dekat. macam tengah-tengah la. so kalau boring kat puchong boleh g putrajaya, kalau boring putrajaya dah boleh ke subang. tapi kalau nak ke belah-belah sunway tu cost la cket. sebab nye kena tol..haaa...gtu..ko hado? rumah baru aku ni takde l abesar sangat pun. kecik je tapi bagi si penakut macam aku ni sesuai sangat lah ruang-ruang kecik..rumah nye pun agak selesa. bab jiran lak, no komen la..sebab aku ni jenis manusia tak bermasyarakat. so aku tak tau la sapa jiran aku. dan agak tak fedulik dengan jiran-jiran. usahkan dok situ, aku dok putrajaya 6 tahun pun aku tak kenal jiran-jiran.....huargahhahaa...aku bukan apa, mayb sebab dari kecik aku tidak di ajar untuk bergaul dengan masyarakat kot. aku ni kawan dengan adik beradik aku je masa kecik-kecik dulu. bila dah keja baru bergaul dengan orang luar. sebab nye apak aku tu jenis tak suka sangat bertenggek kat kedai kopi or umah-umah orang. dia lebih suka dok umah. so aku pun tak fedulik la sapa jiran aku. janji sebalah menyebelah umah aku ada orang. bukan umah kosong. hihihi..so untuk photo-photo rumah manis rumah aku nt, akan aku upload dalam next entry..bila? tunggu bila aku rajin okeh..tata....


1 comment: