Followers

Thursday, June 27, 2013

SAKIT HATI OKEH


memang dari dulu lagi aku tak gemar orang yang suka tunjuk2 alim ni. sebab nye kenapa? sebab nye yang suka tunjuk2 ni sebenarnya dia la yang paling jahat. sebab apa yang dia buat tak ikhlas. just nak show off. nak tunjuk2 kat orang suruh orang puji2. heyyy...ferliss okeh.

ok, back to the story...korang mesti tertanya apa yang buat aku sakit hati kan? cite nye bermula begini..ada sekor mamat tak sedar diri ni, dulu dia pernah berkawan dgn aku la. ms tu aku bodoh sebab terima je dia. maklumla..aku malas nak pikir panjang. dah dia suak kat aku, aku terima je la dia walaupun dia tu mmg bukan taste aku atau dengan kata kesat nye bukan taraf aku okeh..dia tu layak kat kaki aku je. bukan aku nak berlagak..tp tu yang layak utk dia sebab nye tak kenang budi dan tak sedar dek untung. masa dia kawan dgn aku tu, satu sen pun dia tak kuar kan duit sebab smua nye aku sponsor. dari bab makan, keta, smua bagai la. maklumla masa tu dia baru msk keja. tak mampu nak pakai keta pastu ms kawan dgn aku dia jual keta dia sebab keta aku kan dah ada (dlm bab tu dia bijak aku bodoh). aku bukan nye bodoh actly..tp aku ni mls nak drive g amk dia time kuar. so aku bg dia pakai keta aku. aku cite ni bukan nye aku nak mengungkit. tp aku nak gambarkan perangai dia yang macam fukimak dia...mmg dasar jantan sial. nak cakap handsome mmg tak la. dah la hitam legam. dress up kampung hulu banat. tp aku tak kisah pun ms tu coz kesian pun ada. ms kawan dgn aku tu dpt la dia merasa g mkn tempat yg best2 cket. idok la best sgt pun. tp daripada dia yang makan kat mamak je. atleast boleh la dia nak cite kat orang makan kat hotel, kat restoran best2 cket kan. tp dulu ms dia mkn kat mamak pun kadang2 dia tak bayar..ni dia sendiri yang cite kat aku. korang rasa dia ni baik ke tak? korang sendiri boleh nilai la kan mcm mana perangai dia. kalau aku la kan, susah mcm mana pun jgn sampai nampak hina.

ok apa yang buat aku marah sangat kat dia ni, sebenarnya td dia sound aku. pastu aku sound dia blk..tetiba lak dia sakit hati marah aku..vavi betul la jantan jalang ni..ko yang mulakan pastu ko nak marah2 lak. mmg vavi utan sangat. dia start hangin bila aku ckp kat dia "pesan kat gf awk tu tak pyh la nak stalk fb sy..takde pekdah nye"..haaaa..gtu..terus angin. vodoh punya jantan. yang dia dok kutuk aku tu apa. ingt aku ni tak tau..dia ni jenis jantan jahat kalau korang nak tau..dia bertopengkan muka dia yang nampak kesian tu.

bila dia dah tak kawan dgn aku, aku tak pernah pun buruk kan dia. walaupun aku tau lepas tu dgn sapa dia kawan, aku tak pernah pun nak buruk2 kan dia kat pompuan2 yang dia kawan. dengan gf baru dia ni pun aku tak pernah cite. sebut nama dia pun aku tak pernah. tp dia mmg babi utan bila dia buruk2 kan aku kat pompuan2 yang dia kenal. tp nasib la sesetengah pompuan yang dia kenal tu bijak. tak percaya apa yang dia ckp. yea la..kalalu korang pun boleh pk sendiri kan, aku ni tau je dia nak ngorat pompuan tu and pompuan tu pun baik dgn aku. tp aku tak pernah skali pun buka mulut psl dia. tp dan dan je dia cite kat pompuan2 tu psl aku. siap kutuk2 aku lagi. mmg sial punya jantan....pompuan2 tu pun tau dia pernah kwan dgn aku dr mulut dia. pastu buat2 terkejut lak sebab aku tak pernah cite kat pompuan2 tu..FYI la kan, aku ni malu sebenarnya kalau orang tau aku pernah kawan dgn ko. sebab smua orang tau aku ni jenis mcm mana. berkawan dengan ko jantan low class yang tak sedar diri mmg satu kesilapan paling besar dalam hidup aku dan menunjuk kan aku ni bodoh sangat. dats y la aku tak pernah cite kat orang psl kita. ko tu dok bangga2 g citer kat orang sapa suruh.. anak haram ko nih.

tapi mmg sedang elok je la gf baru dia dgn dia ni. sama2 mereng. gf baru dia tu jenis yang tak bpa nak siap. so sesuai sgt la..

mendoakan orang perkara yang buruk2 mmg la tak baik. tp utk ko ni mmg aku doakan ko mampus cepat and satu lagi, drpd ko jadi manusia bertopengkan setan, baik ko jadi hanjing la. mulia sikit.

2 comments:

  1. wowww...
    siapakah itu...
    xpe..xpe...bior laa.die dgn pangai vavi tenuk tuu
    ermmm..rahsiaa ek..

    ReplyDelete
  2. ada la si mamat tak siap ni..tu psl perangai mcm vavi tenuk vonyet bagai..hahahhaa..

    oppsss...terlebih sudah..karang kena sumpah lak i nih

    ReplyDelete