Followers

Friday, July 26, 2013

IFTAR WITH BFF


hey uolls..hari ni mood tgh baik tu psl ber uolls2 bagaikan? kalau tak, kuar kampung aku ko..hahaha..dulu masa kecik2 abah iolls marah tau cakap aku ko..dia cakap macam org tak g school gtu..auwww...sentap iolls..tp tetap ber'aku ko' gak kan? biasa la..baru nampak bruterrrrr...hihihi
 
yang nak citer nye smlm iolls g berbuka posa dengan bff masa skolah. iolls ni kan ramai bff. bff sejak time skolah ada, bff sejak belajar kat u pun ada, bff bila dah besar ni pun ada, so semalam iolls kuar ber iftorrr (bunyi dlm tekak biar nampak mcm arab cket) bersama bff zaman skolah. Nama dia arni tp iolls panggil dia kak wok..cerlazzz gtu..hahaha..masa sama2 bujang dulu selalu la lepak sama, kuar sama. tp sejak dia dah kawin ni, iolls dah jarang jumpa. maklumla, sibuk dengan laki, sibuk dengan anak. so kt yang bujang ni sangat memahami orang dah kawin. hehehe...dari sebelom puasa lagi dok sibuk ajak aku g mkn. maklum la, dia mmg tau aku ni gemar mkn. ajak g tengok wayang la. mcm2..aku ni kalau ajak g makan mmg suka. tp kalau ajak g tgk wayang ke, jalan2 ke, kena tgk mood. aku malas. hahaha. so ari isnin kt orang dah deal nak g buka puasa sama2. shangri-la putrajaya jadi pilihan. senang dekat je dgn opis aku. kiranya shangri-la tu depan opis aku je la. lepas keja aku stay dulu kat opis sampai pkl 6.00 tgu dia dtg amk. memang tak mengecewakan makanan kat shangri-la putrajya. best sangat. makanan semua nye sedap2. ni 1st time aku makan kat sana. yang paling aku suka fish and chip. mmg sedap..perghhh..bila ingt balik boleh meleleh ayaq liuq ni..adoiii..rasa cam nak repeat je g sana. memandangkan kami book dah lewat, so meja kami kat tepi skali dah la belakang bontot org. meja kt orang je kat tepi mcm tu. tp fedulik apa kan? janji dpt makan. aku ni bila jumpa dia, mmg mcm2 la ayat kuar. story mory morning glory gtu..ehh..eh..bukan morning. dah magrib. hohoho..aku rasa kalau org yg lalu lalang situ dgr kt orang ckp mesti dorang ingt kt orang ni giler. cakap masing2 nak puji diri sendiri..cth ayat kt orang " kak wok, jgn lambat sgt amk aku..takut org kidnap. maklum la aku ni cantik" hahaha..tak ke sakit hati? pastu dia " amk kan aku air boleh? aku orang cantik tak leh ke hulu kehilir." mmg vangang sangat kan? tp aku mmg enjoy la. bff katakan. mesti happy kuar sama. tu saja story aku. dah tak de idea. bye. korang tgk je la pic. hahahaha
 
 
 
 
ni la bff iolls..kt org kenal masa sama2 lower 6 kat Sek. Dato' Ahmad Maher. Tapi kejap je la skolah sama. Lepas tu iolls dpt sambung ke IPTA, dia pun dpt tapi dia tak pegi so dia stay kat sana sampai SPTM..
 
 

Ni tuan tanah yang sangat kababoommm..pipi bukan main lg mcm nak meletop..tp tak sedar diri asik makan buffet je kan? huh..
 
 

masa ni kak wok sibuk dok suruh iolls buat2 pandang lain..konon2 candid..motif?
 
 

pastu cbuk gak dia nak candid...hahaha..layan jerrr
 
 

mcm2 food yg ada. tp ni d antara nye la.
 
 

grill fish..mcm2 ikan ada. yg pasti iolls kenal ikan pari je. kunyah2, pastu masing2 ludah balik apa yg makan. isap air je. coz masing2 bangang bila makan ikan je mesti nak tercekik tulang. so kt rasa air ikan je la yea?
 
 

ni kak wok punya food
 
 

aku punya food. nasi beriani + ikan + udang + lamb. lepas mkn udang 2 ekor ni terus batuk2. sakit ati
 
 

dessert yg superb..
 
 

buah nangka and ntah apa nama nye tu mcm beri. masam giler..

2 comments:

  1. wow menarik..kat mne ni iss diva..
    kasi info laa mau try jugek..
    oh yeay..yg bawah sekali tu buah rasberry nama beliau..comey laa miss diva pakek baju dot2..

    ReplyDelete
  2. dekat shangri-la putrajaya. mmg superb dia punye fish and chip sis..i loikee

    ReplyDelete