Followers

Friday, July 19, 2013

REUNION BATCH 06/2007


assalamualaikum semua..

hari ni i nak up entry macam mana boleh wujud nye batch June 2007 ni..actly ni adalah group melapor diri di SPR untuk kemasukan June 2007. Masa tu ramai yang datang untuk melapor diri. Tp lama2 tinggal la kami berempat je. Sebab nye yang lain2 dah pindah. Ada gak yg dah pecah kongsi. So tinggal la kami berempat je iaitu aku (yang paling cute dan cun), aja, aya and fiza. every year kami akan celebrate anniversary kami pada 26/6.

Masa mula2 masuk dulu saling tak mengenali. Tp lama2 jadi rapat. Dan mereka ni la orang yang aku paling percaya kat opis ni. Apa2 citer or gosip atau dengan kata lain nak ngumpat, aku pasti tuju kat dorang. hahaha..biasa la kan. kt ni manusia pasti ada perasaan mcm tu. nak kutuk orang, nak ngumpat org, tp orang yang aku tak suka je la. bukan smua orang nak kutuk kan?

aku menyayangi dorang dan menganggap dorang mcm adik sendiri. korang tengok je la pic ek? aku tak tak sempat nak tulis panjang2. koja banyak menanti ni..


dari kiri aya, aja and hujung skali abang jai (husband aja). abang jai ni senior opis aku. dia keja kat SPR ni dah lama. ntah mcm mana dorang boleh sangkut. aku dengar2 kabar angin dorang bercinta. Tapi aku tak nyibuk sangat hal dorang sebab tu hal personal dorang kan? just doakan dorang bahagia. akhir nya kuar la si bam bam aqil nih..hehehehe
 
 

 
yang depan skali ni baju kuning adik aku. bwk skali time buka posa. yang tengah tu aku. masa ni muka ntah mcm apa dah. dengan minyak nye lagi. maklum la baru balik koja kan? heheh..yang tudung biru last skali tu fiza nama nye. dulu dia jd PA aku. skrg aku dah berhentikan dia..U r fired...hahahaha..
 
 
ni aqil dengan aunty aya. baik budak nye aqil ni. tak meragam pun time buka posa tu. diam je dia. sapa2 boleh pegang tak nangis. aku kalau budak mcm ni takde masalah. tp kalau jenis yg suka melalak tu aku rasa geram je nak cubit. hahahaha....mak tiri sangat
 
tu je la..bye


No comments:

Post a Comment