Followers

Monday, July 1, 2013

BABY ZAHRA PART 2


assalamualaikum guys...

hari ni i nak share pic terbaru zahra. masih kah korang ingat sapa itu zahra? ok lets me story mory morning glory okeh. zahra ni anak buah i. for me, dia sangat cute and comel macam i...huarghahaha..jangan jeles...bagi la chance untuk i berperasan cket pagi ni..amk mood buat keja katakan..huhuhu...zahra skrg dah besar. baru pandai jalan. so korang paham2 la mcm mana telatah nye..dgn mulut macam orang tua..mama aku cakap sejak pandai jalan ni, rajin sungguh dia nak mengemas. turun naik tangga tu perkara biasa bagi budak2 kalau datang umah aku. so dia pun tak ketinggalan untuk memanjat..aku gigit gak kaki budak ni kang...huh..tak sabar nak balik tengok dia berjalan. so guys...layan je la pic tu. malas nak taip panjang2..daaaa


"baby, tgk sini.." boleh lak dia ejek aku buat muka mcm tu..


yang ni bila aku ckp " baby, senyummm"


okeh, aksi melampau bila terasa bosan aku asik panggil2 dia nak snap pic


ni aksi nak bangun berdiri atas kerusi..sakit ati mak okeh


masa ni baru lepas kena pukul kat ibunya..biasa la..kakak i is garang..hukhukhuk..tp ada anak dia takut? dia siap ejek lagi ada la..hahaha
 
 

oppsss..tetiba terselit pic dadam ni..ni abang zahra. dorang beza 5 tahun. yang ni taste mat saleh..makan nak chicken chop je. kalau bg nasi mesti membebel sambil ckp " ishkk..tak sedap la"..banyak cantik muka ko nak makan chicken chop hari2..
 
itu saja cite aku..daaaaa

No comments:

Post a Comment