Followers

Tuesday, July 16, 2013

TUESDAY

Hi u olls..sori semalam tak dapat nak update blog. i kan bz woman..kehkehekh..ni pun sambil update sambil msg dgn bekas kekasih hati yang berada jauh nun di bumi sweden. hahahaha..orang cakap aku giler talak...fedulik apa aku. suka ati ah..bukan aku giler kat dia tp aku ada urusan cket dgn dia..alamaaakkkk...ishkk..bos ni suka sgt lalu belakang i. tanjat gegirl..sentap aku nak update blog ni. hihihi..
 
sebenarnya takde pun cite menarik untu di kongsikan. saja aku taip2 sementara tgu cc saliha solat aku nak wat kira2 dengan dia pasal pelantikan kontrak ni. maklum la, cc aku suka sorok2 apa2 maklumat dr aku...takut nau dia. aku pun tak paham kenapa. skali dia takde bercuti ni, aku gak yg susah nak kena buat keja dia. nasib baik la ada cc saliha. dia bnyk membantu. tq cc..i lap u la..
 
ermmm..apa lagi nak cite eh??? haaa...ni lagi satu..org kemen TUTTTT ni ha..punya la susah sgt nak sign surat tu. kesian en bos aku dok pening2 kepala surat tak lulus lagi. maklum la, bos aku ni baru amk alih jawatan tu. so dia agak stress cket la. aku kesian tgk dia. smlm aku col kem TUTTTT tu siap bg arahan ckp "sy nak keputusan tu hari ni gak...sy tunggu sampai pkl 5.30"..perghh..sanggup aku tunggu d bulan puasa? oh nooo..xpe la..demi si gemok dan si kurus..aku sanggup..kehkehekeh..tp bos lak ckp " wahh...garang dia lebih"..hahaha..macam aku lak lebih2 kan? fedulik apa..pastu aku pun jwb " kalau sy tak ckp mcm tu nt surat tak dpt bos marah sy"..hehehe..smile..bos pun smile...keja aku ni idok nye susah sgt. tp yang jd susah bila berkaitan dengan jabatan lain. tu yang susah..dengan staff dari state pun dok col aku tnya benda tu..ayoooo..mak feninggggg..tu je la nak cite. hehehehe..nt kalau sempat ari ni aku up entry aktiviti ari mgu ritu yea..tataaaa

No comments:

Post a Comment