Followers

Tuesday, November 1, 2011

LUNCH TIME

Hari ni mengidam sgt nak mkn nasi mamak. So aku pun berangkat ke kedai mamak berdekatan umah aku untuk beli nasi. Niat hati nak tapau jer sebab kwn aku iaitu Yna Hermosa kirim belikan dia mkn skali. Dia tak sempat nak g beli coz nak g hospital. So aku pun memecut ke kedai mamak untuk beli makan tgh.




ni bukan tangan aku..ni tangan jantan. aku just copy pic jer...harap maklum

Aroma nasi mamak yg sungguh enak itu terus menusuk kalbuku membuatkan aku membatalkan niat untuk pulang ke opis. Memandangkan restoran mamak tu berdekatan dgn umah aku, aku pun terus memecut pulang ke rumah. Sesampainya d rumah, aku terus menodai nasi itu hingga ke titisan terakhir. Sungguh enak dan syoookkkkk wooooooooo...sampaikan rasa mcm syg nak mkn. hehehehe..

Sesudahnye melantak, aku pun msg Yna Hermosa gtau lokasi sebenar aku. Dan dia yang kebetulannya berada d hospital (berdekatan dgn umah aku) me'reply' sms aku mengatakan "on d way"....sementara menunggu Yna sampai, aku sempat la baring-baring manja and main BINGGO (permainan kegemaran aku sejak azali).Beberapa minit kemudian, Yna pun sampai umah aku dan dia pun turut menikmati keenakan nasi mamak itu.

Selepas hampir sejam berada d rumah, aku dgn Yna pun pulang ke opis. On d way pulang ke opis, kami sempat membeli vitamin untuk menambahkan berat badan iaitu pisang koreng + keledek goreng + kopok lekor + air nyoq = nyaman sekali....sambil-sambil drive + makan dan mengumpat, aku rasa kan aku lah manusia paling gembira hari ini...hahahahahhaa...


****mesti korang pening baca entry aku kan? saja jer nak suruh korang pening-pening manja..hahkhakahakhak..

2 comments: