Followers

Tuesday, November 1, 2011

November 1st 2011 (1.11.11)

Dah msk bulan November yea? Maknanya dah nak ke penghujung 2011 la. Yeahaaaaa...tak sabar nak msk tahun 2012. Tak sabar nak g jalan2 dan buat azam. This year takdak azam sebab tu idup aku agak terkontang kanting cket dan huru hara.

Tahun ni aku hanya sempat g bercuti di dua tempat jer iaitu Pulau Langkawi dan Vietnam coz tahun ni bnyk blk kg. Boleh dikatakan setiap bulan aku blk kg. Yea la. Nak menebus balik dosa-dosa silam dgn mak ayah aku. Dulu masa aku tgh loving-loving dgn Mack, aku jarang blk kg. Balik pun time raya. Sayang nak tinggalkan Mack sorang-sorang. Takut dia sakit la, tkt dia sunyi la, takut dia susah nak mkn la (eh, mcm la aku yg suapkan utk dia) dan mcm-mcm takut lagi la..Aku bkn nye apa. Mack hanya ada aku jer kat sini (sblm dia ada gf baru ). Susah senang kt org bersama-sama. Kalau korang nak tau kisah aku dgn Mack, boleh refer entry aku yg bertajuk MEMORI DAUN PISANG. huhuhuhu...

Kadang-kadang aku terpikir kenapa aku susah nak terima org lain dlm idup aku selepas Mack. Maybe ini balasan tuhan sebab aku lupa mak ayah dulu. So bila dah takdak bf ni, aku lebih rapat dgn mak ayah aku dan selalu ada masa untuk mereka. Skrg aku lebih senang idup mcm ni. Hanya mak ayah aku dan adik beradik, serta kawan-kawan. Kawan dgn semua org so nt takdak la org nak sakit hati or aku nak pening-pening pk psl BF aku curang. huhuuuuuu

2 comments: