Followers

Thursday, November 3, 2011

VITAMIN SUPERB

Hari ni hari terawal aku smpai opis iaitu pkl 7.53 pg. biasa nye aku la org terakhir msk opis. Hahahaha..kwn-kwn smua pelik dan pakat dok tnya knpa dtg awl? mimpi ka? sbrnya dr smlm aku rasa kebulur sebab aku tak mkn malam and aku kepingin bangat nak mkn nasi lemak dgn paru lembu. So aku kena la dtg awl. kalau dtg lambat jwbnye tak dapat bfast la. Tp agak kecewa sebab paru tadak. dah abis..nehe babuje (tak pasti ejaan). rupa-rupanya org lain lg awl dr aku ek? ingt kan dah awl. so tak dpt la aku bfast dgn paru. hanya mkn nasi lemak dgn ayam goreng....syabas kepada diri aku kerana berjaya menternak lemak..dah lama aku tak makan nasi lemak (konon2 diet) tp tingin sgt. rasa nya stakat mkn 1 bungkus takpe kot. hehehehehee..(dgn muka yg sangat bersalah sebab mkn nasi lemak)

No comments:

Post a Comment