Followers

Monday, November 14, 2011

SELAMAT PAGI MONDAY

Pagi-pagi aku dah rasa malas nak g opis. Nyaris-nyaris terbabas gak la pagi td. Tapi dek kerana iman aku nih kuat, so aku dtg gak opis..hehehehe...tp mcm biasa la, aku kalau pagi-pagi ni suka sgt rasa ngantuk nye. So untuk ilangkan ngantok, aku akan membaca entry2 kat blog (bukan blog aku yea..blog org lain). Smlm aku ada kelas pastu ada test and kena submit asgmnt. Bg seorang pelajar yg "rajin" mcm aku nih, buat asgmnt last minit tu perkara biasa jer beb..study last minit pun perkara biasa jerk..hikhikhik..so ari jumaat smpai sabtu aku pun pulun la buat asgmnt. Aku bkn nye apa, kalau buat awl2 kompem tak kan siap. Hanya menambahkan lagi serabut kat kepala otak ada la. Tapi kalau aku buat last minit, dlm masa 1 hari pun dah boleh siap. Sebab tu la aku selalu pilih utnuk buat last minit yea kwn2....hehehehe..

Ari sabtu tido pkl 3 pagi sebab pulun study. katanya msk 3 chapter ada 60 soalan (objektif)...ni yg serabut nih kalau soalan objektif. Mana tak nye, aku ni jenis seorang yg was-was..karang dah elok jwb betul aku tukar lak ke jwpan lain. huhuhu...

Sebelum ni aku dgn kwn2 (Faisal and Fauzi) yg selalu kena dok belakang sebab kelas sblm nye jauh so amk masa nak sampai ke kelas. Tapi dek kerana smlm nye ada test, berebut rebut pakat nak dok belakang. Kalau sblm ni belakang ktorg kosong, tp smlm penuh..depan lak yg takder org..huhuhu...soalan tu agak susah gak la...susah-susah manja gtu. Tapi memandangkan aku ni bijak pandai, tetap gak boleh score. Aku dpt 24/30. Sama dgn faizal..hahahaha...so korang paham2 la yea...oppsss..jgn nak tuduh aku meniru hokeeeyyy..kt org bincang jerk..hehehe..dan penat smlm masih lagi terasa. Mana tak nye. aku ni hantu tido. bila ari ahad jrg dpt masa rehat. biasanya aku ada kelas. Sampai umah dah mlm dlm pkl 8 mlm. Ari sabtu study cket2..skrg ni hujung minggu aku biasanya cbuk dgn study. Nak g lepak2 pun takdak masa. Apa-apa pun aku tetap bangga dgn diri aku coz masih bertahan sampai ke hari ni. Member2 batch aku dulu ramai dah tak nampak. yg ada 2, 3 org jer. Geng aku mula2 masuk belajar dulu pun cuma tgl aku je skrg ni...hehehehe..chayok..chayok untuk diri aku sendiri. wish me luck bebeh

3 comments:

  1. GROOMING CLASSSS!!!!!
    NORMAL RM100
    STUDENT: RM85 (ONLY VALID WITH STUDENT ID)
    DATE: 19 NOVEMBER
    VENUE: EYRA RIZAL BEAUTY STUDIO, NO 42-1A, JALAN PAHAT J15/J, KOMPLEKS AUTOMOBIL, SEKSYEN 15, SHAH ALAM
    ...
    HOW TO REGISTER:PM ME
    (SMS) 016-2128740 (EYRA RIZAL) OR PM AT (FB) EYRA RIZAL
    LIMITED SEATS!!!

    SYLLABUS:
    FACIAL CARE
    MAKEUP TECHNIQUES, TIPS & TRICKS
    FASHION, ACCESORIES, SHAWL & HAIRDO TUTORIAL
    SHOPPING SESSION
    Q&A
    AND MORE!!!!

    BOOK YOUR SEATS B4 17/11

    ReplyDelete