Followers

Wednesday, November 2, 2011

PAGI RABU HARI KEDUA BULAN NOVEMBER 2011

Warghhhhh...mcm biasa la aku nih asik ngantuk jer bila time pg. Nak-nak kalau jiran sebelah tadak. Hari ni jiran sebelah aku selaku peneman setia d opis dan d gym takdak sebab g spital. Ada oppoiment dgn doktor berkenaan dgn mslh sakit tulang belakang yg dah lama. Mcm biasa la kalau spital gomen nih temu janji dia lama. Dekat bertahun. Elak kalau org tu dah nazak, boleh mati dulu baru smpai turn. huhuhuhu...kesian Yna Hermosa. Get well soon la ek...

Tapi apa yang aku nak citer pada pagi ini ialah kegilaan aku terhadap nasik mamak. Pagi-pagi aku dah ngidam nak mkn nasi mamak. mcm mana ney??? Risau lak aku dgn nafsu makan yg tak dpt dielak. Pagi ni aku tingin nak makan nasik mamak dan macau egg tart a.k.a portugese egg tart. Dah lama tak makan tart kegemaran aku nih. Rasa nye dah boleh mkn kot sebab dah lama aku tak makan tart ni. So skali skala boleh la kot..hehehehe...

Nak tunggu tgh mcm lambat lg kan? so sblm tu apa kata kt cuci mata dgn pic egg tart yg aku google nih....hehehehe





** tidakkah korang tergoda tgk benda-benda ni? hurmmmm...nyum..nyum..nyumm

6 comments:

  1. owh tidak..nyum2..nyum..tart..sedap.hehe

    ReplyDelete
  2. sangat-sangat sedap uolls...hihihi

    ReplyDelete
  3. ramai kata sedap, tapi sue tak minat lak egg tart ni yu

    ReplyDelete
  4. IEB : mmg sedap. tp kalau tak minat egg tart xleh nak ckp apa la...try la dulu mana tau pas ni ckp cedap ke..hehehe...


    YNA HERMOSA : tak mkn pun. pic jer tuh

    ReplyDelete