Followers

Monday, November 21, 2011

PERSAMAAN AKU DGN ABAH

1) Time Makan
     Aku tak suka org ckp2 or tanya2 ms makan. Nt aku mudah tersedak and tercekik. (sama mcm Abah)

2) Time Tido
    Takleh bising2 sebab aku mudah tersedar. Org buka tutup bekas air pun aku boleh sedar. Betapa alert
    nye tinga aku. (sama mcm Abah)

4) Deodorant
    Tak pakai deodorant sebab keti tak bau hokeyyy (perasan nye aku)..lgpun aku alergik. nt gatal2 keti aku
    nih. (sama mcm Abah)

5) Cite Omputih
    Aku suka tgk citer omputih. Tak bpa gemar citer melayu bkn berlagak tp citer melayu suka nangis
    bohsannnnn. (sama mcm Abah)

6) Suka Citer Perang
    Aku suka tgk citer perang and citer zaman2 victoria dulu. Paling tak suka citer jiwang2. Contoh nye cite
    Tryo. (sama mcm Abah)

7) Last Skali yg nyata dan pasti persamaan aku dgn Abah adalah idung...idung kami BESAR....huhuhuh

4 comments: