Followers

Friday, November 18, 2011

MY LUCKY DAY

Warghhhhh..tak sangka hari ni merupakan "Lucky Day" untuk aku. Dalam kelemauan aku dok ber YM ms tgh ceramah tetiba nama aku dipanggil coz dpt lucky draw. hadiah nye merupakan "Pakej 3 Spa Instant Glow Facial  Treatment"...mak suka nyah..mak sukeyhhhhh sgt-sgt...Aku ni tak pernah menang lucky draw. Masa family day aritu dpt pun sebab nye peserta 93 org dan hadiah ada 89. Kiranya semua dpt la kan...tp hari ni betul-betul bertuah kot. Nasib baik aku g daftar nama td. kalau tak mesti dah tak dapat. Maybe rezeki aku kot....

Apa-apa pun, aku ucapkan terima kasih pada tuhan coz ni rezeki aku dan kpd penaja utama iaitu Ombak Spa, tak lupa gak kepada My Gunies Generation selaku consaltant di atas sumbangan hadiah ini....warrrrrrrhhh..dah mcm menang award dah ko yea Miss Diva? Padahal menang lucky draw je rpun...hahahahahaa



6 comments:

  1. tahniah dik sally =D berspa dgn mummy kewww ;D(wink wink)

    ReplyDelete
  2. hahahaa....opkos la...dia menang sebab tuah kt org hokeyyy

    ReplyDelete
  3. pasnie lagi meletup la u diva divo divono :)

    ReplyDelete
  4. larikkkkkkkkkkkk DIVA ber+ DIVAA..
    ye r oang tu dapek menyePA kan diri..
    Sis x penah dpt lucky draw..tp klu dpt besau2..
    ermm sedey r yg fmlY day opis tu..pun x dpt..kate hadiah manyak..may b x lucKy Kot Ahaks

    ReplyDelete
  5. hakhakhak...sabar sis..sy pun xpernah dpt gak sblm ni....ari tu dpt lucky draw sungguh seronok..yg family day tu hadiah asal nye mmg sama dgn peserta. pastu last day tu org ICT daftar nak g jugak tu psl terlebih peserta jd la 2 3 org tak dpt

    ReplyDelete