Followers

Tuesday, November 22, 2011

MY LUCKY DAY PART II




oopppsss...jgn salah paham yea...aku bkn menang lucky draw lg, Tapi nye aku terserempak dgn lelaki yg aku suka auwchhhh...malu i..hikhikhik..kenapa aku ckp hari ni aku bertuah? opkos la darlim...kalau pagi2 kt dah jumpa org yg kt suka, mesti la bertuah kan? kan? kan? hihihihi....td ms pagi2 dtg keja mmg aku rasa mls dan tak bersemangat. rasa letih2 dan kelesuan gtu. Tp pagi td lepas thumb print, aku turun blk kat parking coz nak alih keta...tiba-tiba......jeng..jeng..jeng....aku nampak DIA laaa...yeaaaahaaa...hakahakahk...sweet banget DIA kelihatan. Dari jauh aku dah nampak DIA. Tak payah pakai spek pun dah nampak..hahahahaa...pastu kt org ber 'hai..hai'...DIA mmg sweet and cute. Aku mmg suka DIA. Yeaahahhhhh..ketahuilah dunia aku suka DIAAAAA....hakahakahak..tak salah kot stakat nak suka jer kan? bkn nye aku buat apa pun....hahahahaa..dan aku tetap akan ADMIRE DIA hokehhhh

** Pic nih takdak kena mengena. Tapi saja aku post kat entry coz aku suka pic lelaki tu..sweet banget mcm DIA seyy

2 comments: