Followers

Monday, October 31, 2011

Ari Isnin Yang Ntah Pape

warghahahaha...aku gelak jer keja nye dr td. Mula-mula dtg opis td rasa ngantok. Pastu aku psiko kan diri aku dgn mendengar lagu "Happy - Amy Mastura". Terus jadi happy banget dan bersemangat. Opsss...jgn salah sangka..nonono..bkn bersemangat buat keja,  tp semangat dok tulis blog nih. hehehehe.. Actly takder apa yg nak dikongsikan dgn uolls sebab weekend ari tu (sabtu & ahad) takdak activity pun. Cuma pg sabtu jer aku g kenduri member opis. Pastu selebih nye aku tido jerk kat rumah smpai la pg td..Hehehehe...niat hati mmg nak kuar. Tp mood malas nak bersiap and drive tu membantutkan niat aku nak g jenjalan. Hati aku rasa pudar untuk kuar 'berdating' so stay kat rumah jer la. Makan tido...makan tido..tido makan..tido makan...tu jer la aktiviti aku hari mgu ari tu. hopefully ada la aktiviti yg menarik bakal menanti aku mgu depan. huhuhuhu...tpppp..mgu depan kan raya. Arghhhhh..aku tak balik raya. sedey nyeee..mama, abah..i xblk raya. jgn sedey-sedey tau. tp smlm 'abe loh' ada ajak aku g beraya di pasaraya. katanya pasaraya tak tutup hari raya..hermmmm..tgu jer lah...hehehehee

No comments:

Post a Comment