Followers

Friday, October 21, 2011

tweet..tweets...

      Yeahaaaa...Dengan bangga nye aku mengumumkan aku dah ada twitter..hakhakhak..giler ah. org lain dah berzaman ada twitter, aku baru buat smlm dah nak kecoh..huhuhu..bkn apa. bangga actly sebab dlm opis aku ni boleh kira dgn jari jer bpa org yang ada twitter. Kalau kat floor aku ni, 2 orang jer yang ada twitter iaitu aku dan mira..hahaha..canggih nokss...Aku bukan apa. Dah bosan dgn facebook sebab tak ada privacy. Dulu masa dgn FB mmg ceria banget idup aku. Ceria dgn kutukan dan makian yg aku lemparkan kepada insan-insan yg tak bernama...hahahahahaha...(jahatnya kamu..lagu stacy). Aku tak kisah pun sapa nak baca or nak komen kat wall aku sebab kalau aku tak suka, aku akan delete jer komen tu. Bagi aku tu perkara biasa la. Nak-nak mulut aku yg ala-ala longkang dan perasan diva nih..(mak tak kisah nyah). Memang mak tak kisah. Tapi mak akan kisah dan melahar kalau korang add aku semata-mata nak menyibuk psl aku. Huhhhh..mmg aku hangin la. FB tu kan personal life aku. takder kena mengena dengan urusan keja aku. Suka ati aku la nak post apa pun. nak post psl aku g melantak kat mana dengan sapa ke, aku mandi pakai baju ke tak or apa2 jer. tu hak aku. yang nak sibuk kenapa? Kalau nak tgk pic-pic aku yang seksi pun aku tak kisah tp PLSSSSS..PLSSS..PLSSSS...kamu jangan nakal...(eh, eh..tersasar lak). Tp jangan nak campur adukkan hal FB aku dgn keja aku kat opis hokey???? korang nak lahar aku ke, nak kutuk aku kat fb pun aku tak kisah. tp tak perlu la korang nak tunjuk kat bf korang fb aku ni pastu bf korang yg sakit mental tu lak nak sentap-sentap..apa kes? sebab tu la aku dah tak berfb skrg ni supaya takder la org nak meroyan sebab jeles dgn kegiatan aku...hahahha

         Skrg ni aku mula bertweet..tweet dgn mira. org lain takder twitter so tak tau la apa yg kita org bualkan. Aku rasa sangat-sangat free dan henjoyyyyy....hukhukhuk..skrg ni aku hidup bahagia bersama twitter aku. Tp tak tau la kot-kot nt si acik tu gigih buat twitter lak semata-mata nak tau aktiviti haram aku nih...hahahaa





            
VS


    

2 comments: