Followers

Wednesday, October 12, 2011

sUPerMak!!!!!!!!!!!!!!!

         fuhhhh...bila sembang dengan supermak nih memang tak sedar. Rupa-rupanya dah dekat sejam dok bergosip dengan bonda kesayanganku td. Macam-macam dia citer. Dariapda citer pasal cousin aku, pasal nenek aku, pasal kain, pasal baju, pasal kerja, pasal belajar and berpasal-pasal lagi lah. Memang kalau col bonda kesayangan mesti berjam-jam. Every month bil telepon aku spend untuk col bonda kesayangan jer. Dari dulu, kini dan selama-lamanya. Nak-nak kalau dia buka citer pasal kawan-kawan yoga dia tuh...hikhikhik. kalau korang nak tau, bonda aku nih memang aktif beryoga dan bersenam. Setiap hari dia akan pergi ke taman dkt umah aku untuk excersice and beryoga. Bonda aku nih peramah orang nye. Periang, baik dan tak pernah bermasam muka atau menyibuk hal orang. Tu pasal semua org suka dia. Lagipun mama jenis yang ceria. Berkawan tak pilih bulu.

       Kadang-kadang aku jeles manja dengan bonda aku nih. Mana tak nye. semua orang cakap "Mama kurus tapi anak gemuk"...haishhhh...memang nak kena nih. Tapi tu lah kenyataan nye. Bonda aku nih suka menjaga kecantikan bak kata org kelantan "JANGOK". Malam-malam sebelum tido mesti sapu cream kat muka. Makan pun cket-cket jer. Katanya kena jaga badan takit gemuk. Tp aku nih?????...asal boleh jer semua nak sebat..hahaha..tp skrg nih aku pun dlm proses diet. Nak challenge mama katakan....dah semua orang ckp mama nampak muda. Mana boleh mcm tu..hikhikhik




2 comments:

  1. kita same je..
    mak yna pun maintain je kurus.. tinggi plak tu.. anak2 yg lain semuanya tinggi dan kurus.. turn yna je lain cket, ahaha

    ReplyDelete
  2. hakhakhak..akak ikut mak rendah. org lain tinggi. tp mak akak kurus aku kurang kurus..hehehhee

    ReplyDelete