Followers

Wednesday, October 12, 2011

nasik oh nasik...

   Ari ni masuk hari ke 10 aku tak makan nasik. Sekadar mampu pandang-pandang dan jeling-jeling jer. Kenapa aku tak makan nasik? Nasik kan cedap. Cedap amat gtu. Sebab nasik cedap la aku tak makan nasik yea kawan-kawan. Aku nih konon nye berangan nak kurus. Yea la. Tahun ni (2011) aku takder azam pun. Tp tahun depan aku dah pasang azam siap-siap dah. Aku nak kurus sebelum Jun 2012. Yeaaaahhhhahahahhhaaa..Berjaya ke aku? Kita tunggu dan lihat. Hahahaa..

   10 ari tak makan nasik berat aku turun hanya 1.2 kg. Korang rasa dapat tak aku turunkan berat badan ini sebanyak 15 kg sebelum Jun 2012? Insa'allah kalau aku nih cekal dan berusaha dengan gigih kan? Yea la, kalau nak apa-apa, mesti la kita kena berusaha. Sama gak kalau kita nak makan nasik kita kena g amik sendiri dlm puyok kan? Takder maknanya nasik nak dtg jalan-jalan itik tersengih-sengih depan kt suruh makan dia kan? Hahahaha..

    Mesti korang tertanya-tanya kan kenapa aku nak kurus sebelum Jun 2012? Adakah sebab aku nak berkawin? bertunang? bersatu? berdua? atau pun ber..ber..yang lain. Jawapan nye ialah.......suka ati aku la nak kurus or diet bila pun. Hakhakhak..keji tul perangai mcm tu kan? Actly aku nak kurus sebab badan ni dah rasa gemok sangat. Susah nak beli baju. Nak jalan pun susah. Senang citer kurus nih untuk kesihatan la. Bukan sebab apa-apa pun. hehehehehe...sekian


*****tu jer yang aku mampu tulis*****

3 comments:

  1. Hai miss diva..hehehehe..ni ha nak share link ada tips nak turunkan berat badan.. cuba la baca tgk kot ada cara nak pakai bau idaman..

    http://tinyurl.com/yeay-aku-dah-kurus

    ReplyDelete
  2. Salam miss diva.. :) ni nak share link..try la baca untuk tips..

    http://tinyurl.com/yeay-aku-dah-kurus

    ReplyDelete
  3. cik siti : tq so much....kak diva dah layari laman itu..tq for ur info..love u darling

    ReplyDelete