Followers

Wednesday, October 19, 2011

memori daun pisang...



         Masa tengah godek-godek pc tetiba terjumpa pic masa muda-muda dulu...pic-pic nih buat aku teringt kan dia. Dia mmg baik tp d sebabkan dia bukan jodoh aku, so kt org pun break off. Masa mula-mula tu agak susah gak nak terima kenyataan yg kami dah tak bersama. Mana taknye. Dulu ms masih jd pasangan kekasih, boleh di katakan kt org ni mcm belangkas. Sehari 3 kali dia akan datang jumpa aku. Pg breakfast sama-sama, lunch sama-sama and diner pun sama-sama gak. Sampai kdg-kdg tu aku dah rasa jemu nak kuar dgn dia. bila dia ajak jumpa, aku ckp penat. Yeala...dah 3 kali sehari..tiap-tiap hari lak..Mau tak cemuh? gila ah..

         Dia seorang lelaki yang baik, hormat org dan pandai amk hati. Semua kawan2 aku yg kenal dia pasti suka kat dia. Sebab dia ni kelakar org nye. Dia bkn saja bf pada aku. Kdg-kdg dia berperanan sbg kawan baik and abg. Selalu nasihatkan aku. Bagi semangat untuk terus berjaya. Dia la semangat idup aku dulu. Namun kini dia dah tara..tara..tara...hukhukhuk...Sedih gak bila kenangkan dia. Dulu aku tak pernah rasa sunyi sebab hari-hari aku terluang dgn dia. Bila bosan kt org akan g tgk movie and main snooker.

        Since dah break dgn dia, ada gak la aku kwn dgn lelaki lain. Tp dorang semua membosankan aku jer. Sgt Jelek mereka itu..buat aku rasa bosan and nyampah jer.












 

4 comments: