Followers

Monday, October 10, 2011

my superhero


             Ini la superhero saya. Handsome tak? ABAH adalah segala-galanya bg saya. Dialah penyelamat utama saya dan sentiasa bersama saya time susah. Kasih sayang ABAH tiada ternilai tingginya. Sanggup bersusah dan berkorban mencari rezeki untuk memastikan anak-anak nye hidup dengan selesa. Saya sangat bersyukur dilahirkan sebagai anak ABAH. Terima kasih diatas segala pengorbanan ABAH dan saya akan kenang sampai bila-bila. ABAH adalah superhero kami adik beradik. Kami sayang ABAH lebih dari segala galanya...yeahhhhh...idup ABAH...dulu kini dan selamanya....hikhikhik

2 comments:

  1. kalau yna kawen nanti nak bg anak-anak yna panggil 'abah" kat ayah diorang.. macam sweet je nama abah, hihihi

    mana lu p nie? x keja ker?

    ReplyDelete
  2. abah dgr mcm sweet jer...hehehehe..wa ada nih. windu ke?

    ReplyDelete