Followers

Friday, October 28, 2011

KOREA WITH LOVE

holiday, holiday, holiday....yeahaaaa...sonok nye kalau dpt g holiday. Every year aku akan g holiday bersama teman-teman untuk menenangkan jiwa yg agak kacau nih. Tapi untuk tahun hadapan, plan nak g bercuti di Korea dgn kawan-kawan Qaseh sekalian + Mira. Aku tingin sangat nak g main snow kat sana. Lagipun sambil nak merawat hati yang luka gtu..(auwwww...jiwang u). Melalui pic-pic yg aku search dlm google, nampak cam best jer. Tenang dan damai persekitaran nya. Aku + Yna Hermosa + Mira mmg dok giler nak g korea. Siap aku dah boleh mimpi 2 hari lepas naik flight ke korea pastu jumpa mamaat K-POP dok sebelah aku ms dlm flight. Sampai mcm tu skali? huhuhuhuhu....Aku pun tak pasti kenapa aku tingin sangat nak ke sana? Adakah ianya berkaitan dgn kisah silam? hermmm...tak bisa hati menjawab. Yang penting, aku akan mark kan korea sebagai destinasi percutian luar negara untuk tahun hadapan. Hehehehe...korang doa-doakan la supaya perancangan aku ni berjalan dgn lancar dan dpt merawat jiwa luka nih. Sedeyyyy...

Sebelum aku g sana and snap pic sendiri, apa kata kita layan dulu pic-pic yg aku amk dlm google....zasssssssssss







5 comments:

  1. doakan impian kita dimakbulkan Tuhan, amin :)

    tak sabar nak wat jahat nih! ahaha

    ReplyDelete
  2. yezza...semoga impian kt termakbul..xsabar nak g cuti2 dgn korang

    ReplyDelete
  3. wow meme besh g KOREA..
    CAm nk 4lo..tp CAm x MALU..tp Cam segan,,
    LAgi CAm tak pelawa hahahah3...
    Sgt besh meh g sane..

    ReplyDelete
  4. boleh2..jom2..kalau nak 4low boleh jer kak..kiranya dah boleh simpan duit dr skarang la sebab nak g thn depan time winter..hehehehee

    ReplyDelete
  5. best kan...insyaallah murah rezeki panjang umuq (aminn) cheq 4low ekkk... seronok kalau dpt bercoti2 dgn adek2 ku niee..insyallahh...

    ReplyDelete