Followers

Friday, October 28, 2011

MAKAN FREE

Kalau smlm aku mkn free sebab meeting dan kak bai (kakak opis aku) belanja, ari ni aku dpt free sebab kakak-kakak opis aku bagun awal pagi buat breakfast. Macam-macam menu ada. Sandwich sampai dua jenis pastu ada mee kolok goreng lagi. Nugget and kepek-kepek pun ada. Wahhhhh..meriah u. Dah mcm kenduri lak. Semalam kakak opis aku msg ckp tak payah beli makan esok sebab dia nak bwk bfast. Macam mana nak beli nye bfast memandangkan aku stiap ari dtg opis ngam-ngam soi jer..hehehe Amin..syukur rezeki di pagi jumaat. Jap lagi dorang ckp ada nasi lemak lak. Kakak operator opis aku yg msk. Masak kat opis lagi. Dah macam umah jadi nye opis aku nih. huhuhuhu...oleh itu...moh la kt layan makan sampai pitam..hehehehe

2 comments:

  1. bunict dah haa perut nie asyik makan je.. xep nyah! kita kan pandai bakar kalori.. xpe, kita bakor je, ahaha

    ReplyDelete
  2. kita bakor jer..kita bakor jer...hhehehee

    ReplyDelete